000 -LÍDER |
campo de controle de tamanho fixo |
01687 a2200229 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROLE |
campo de controle |
117765 |
020 ## - ISBN - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
ISBN - International Standard Book Number |
9780325098647 |
020 ## - ISBN - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
Informação qualificadora |
broch. |
041 ## - CÓDIGO DE IDIOMA |
Código do idioma do texto/trilha sonora ou título diferente |
eng |
082 ## - CDD - CLASSIFICAÇÃO DECIMAL DE DEWEY |
Número de Classificação |
372 |
040 ## - FONTE DA CATALOGAÇÃO |
Instituição da catalogação original |
BR-BrIDEA |
Instituição que transcreveu o registro |
BR-BrIDEA |
090 ## - NÚMERO DE CHAMADA LOCAL |
Número de chamada (OCLC) (R); Número de chamada, CALL (RLIN) (NR) |
PL 372 |
Número Cutter local (OCLC); Número de classificação do livro, CALL (RLIN) |
FOU |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOME PESSOAL |
Nome pessoal |
Fountas, Irene C. |
245 10 - TÍTULO |
Título |
The reading minilessons Book |
Restante do título |
Grade 3 |
Indicação de responsabilidade, etc. |
Irene C. Fountas & Gay Su Pinnell |
260 ## - PUBLICAÇÃO, DISTRIBUIÇÃO, ETC. |
Local de publicação, distribuição, etc. |
Portsmouth, NH |
Nome do editor, distribuidor, etc. |
Heinemann |
Data da publicação, distribuição, etc. |
2019 |
300 ## - DESCRIÇÃO FÍSICA |
Extensão |
574 p. |
Outros detalhes físicos |
col. ill. |
520 ## - NOTA DE RESUMO, ETC |
Resumo, etc. |
Develop children’s’ deep knowledge of literacy concepts with these must-have interactive writing and writing minilessons—150 concise, explicit, whole-group lessons with a purposeful application in building children’s’ literacy power. As children take on literacy in a joyful way, they grow in oral language, reading, and writing. With The Writing Minilessons Book, engage students in inquiry that leads to the discovery and understanding of a general principle they can apply to their learning. Principles are based on the kindergarten behaviors and understandings in the one-of-a-kind, market-leading Literacy Continuum.<br/><br/>The minilessons in this book serve as a guide to a meaningful, systematic approach to literacy learning. When you surround children with literacy activities and print, provide them with time to write, encourage their efforts with enthusiasm, and gently guide them, you create the right conditions for children to grow into confident, engaged writers. Put interactive writing lessons and writing minilessons into action and make learning visible for every child, every day. |
697 ## - ENTRADA DE ASSUNTO LOCAL--ENTIDADE COLETIVA (RLIN) |
Nome corporativo ou nome da jurisdição |
Literacy books |
700 ## - ENTRADA ADICIONADA - NOME PESSOAL |
Nome pessoal |
Pinnell, Gay Su. |
Função do autor por extenso |
autor |
856 ## - LOCALIZAÇÃO ELETRÔNICA E ACESSO |
Uniform Resource Identifier |
<a href="00002c/00002cf5.jpg">00002c/00002cf5.jpg</a> |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA ADICIONADOS (KOHA) |
Tipo de material Koha |
Livros |