MARC details
000 -LÍDER |
campo de controle de tamanho fixo |
02471 a2200265 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROLE |
campo de controle |
116657 |
020 ## - ISBN - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
ISBN - International Standard Book Number |
9780470449967 (pbk.) |
020 ## - ISBN - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
Informação qualificadora |
broch |
041 ## - CÓDIGO DE IDIOMA |
Código do idioma do texto/trilha sonora ou título diferente |
eng |
082 ## - CDD - CLASSIFICAÇÃO DECIMAL DE DEWEY |
Número de Classificação |
372 |
040 ## - FONTE DA CATALOGAÇÃO |
Instituição da catalogação original |
DLC |
Instituição que modificou o registro |
BR-BrIDEA |
050 ## - NÚMERO DE CONTROLE DA LIBRARY OF CONGRESS |
Número de Classificação |
LB1728 |
Número do exemplar |
.M26 2009 |
090 ## - NÚMERO DE CHAMADA LOCAL |
Número de chamada (OCLC) (R); Número de chamada, CALL (RLIN) (NR) |
PL 372 |
Número Cutter local (OCLC); Número de classificação do livro, CALL (RLIN) |
MAR |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOME PESSOAL |
Nome pessoal |
Marshall, Kim |
250 ## - EDIÇÃO |
Edição |
1st ed. |
245 10 - TÍTULO |
Título |
Rethinking teacher supervision and evaluation |
Restante do título |
how to work smart, build collaboration, and close the achievement gap |
Indicação de responsabilidade, etc. |
Kim Marshall |
260 ## - PUBLICAÇÃO, DISTRIBUIÇÃO, ETC. |
Local de publicação, distribuição, etc. |
San Francisco |
Nome do editor, distribuidor, etc. |
Jossey-Bass |
Data da publicação, distribuição, etc. |
c2009 |
300 ## - DESCRIÇÃO FÍSICA |
Extensão |
xx, 257 p. |
Outros detalhes físicos |
ill. |
Dimensões |
24 cm |
504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFIA, ETC. |
Nota bibliográfica, etc. |
Includes bibliographical references (p. 239-245) and index |
505 ## - NOTA DE CONTEÚDO FORMATADO |
Nota de conteúdo formatado |
The challenge : closing the achievement gap -- Supervision and evaluation : why we need a new approach -- Mini-observations 1 : a system is born -- Mini-observations 2 : suggested best practices -- Curriculum design : the foundation of good teaching -- Interim assessments : using results to continuously improve instruction -- Rubrics : potent, time-efficient evaluation tools -- Time management : doing first things first -- Putting it all together |
520 ## - NOTA DE RESUMO, ETC |
Resumo, etc. |
In this important book, education expert Kim Marshall shows how to break away from the typical and often ineffective evaluation approaches in which principals use infrequent classroom visits or rely on standardized test scores to assess a teacher's performance. Marshall proposes a broader framework for supervision and evaluation that enlists teachers in improving the performance of all students.<br/>Emphasizing trust–building and teamwork, Marshall's innovative, four–part framework shifts the focus from periodically evaluating teaching to continuously analyzing learning. This book offers school principals a guide for implementing Marshall's framework and shows how to make frequent, informal classroom visits followed by candid feedback to each teacher; work with teacher teams to plan thoughtful curriculum units rather than focusing on individual lessons; get teachers as teams involved in low–stakes analysis of interim assessment results to fine–tune their teaching and help struggling students; and use compact rubrics for summative teacher evaluation.<br/><br/>This vital resource also includes extensive tools and advice for managing time as well as ideas for using supervision and evaluation practices to foster teacher professional development. |
697 ## - ENTRADA DE ASSUNTO LOCAL--ENTIDADE COLETIVA (RLIN) |
Nome corporativo ou nome da jurisdição |
Teachers - Training. |
856 ## - LOCALIZAÇÃO ELETRÔNICA E ACESSO |
Uniform Resource Identifier |
<a href="000006/00000688.jpg">000006/00000688.jpg</a> |
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA ADICIONADOS (KOHA) |
Tipo de material Koha |
Livros |